Laatste spullen inpakken en gaan met die banaan - Reisverslag uit Gent, België van Paula Arends - WaarBenJij.nu Laatste spullen inpakken en gaan met die banaan - Reisverslag uit Gent, België van Paula Arends - WaarBenJij.nu

Laatste spullen inpakken en gaan met die banaan

Door: Paula Arends

Blijf op de hoogte en volg Paula

29 Januari 2015 | België, Gent

Donderdag 29-01

'Zo, bijna klaar', zuchtte ik vanochtend toen ik opstond.
Mijn kamer is ingericht, een aantal boodschapjes staan al in de koelkast en ik heb van iedereen afscheid genomen door een leuk feestje te geven.
Klaar om ruim 5 maanden in Gent te studeren en te genieten van een andere omgeving met nieuwe toekomstige vrienden voor het leven.

Ik ben benieuwd wat Gent voor me in petto heeft. Ik heb er al een aantal nachten doorgebracht en het beviel goed. De mensen zijn aardig, de Vlaamse frieten zijn heerlijk en de stad is fantastisch! Nu moet ik ondervinden hoe het is om er te wonen en te studeren.

Morgen vertrek ik vroeg met de trein, het is een rit van ruim 5 uur (helaaaaaas zit je 2 keer in een stoptrein bleeh) maar het is te doen. Laptopje

  • 03 Maart 2015 - 16:35

    Simone Groeneveld:

    Hoi Paula,

    Leuk om te zien dat je je blog hebt kunnen maken. Fijn dat je je goed hebt voorbereid en er zin in hebt. Ik zie dat je ook al een volgend blog hebt geüpload, ik lees snel verder.

    Groet,
    Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paula

Hallo allemaal, Ik ga voor de komende 5,5 maand in Gent wonen om te studeren op de Universiteit! Voor mijn studie (PABO) ga ik verschillende vakken volgen en 4 weken stage lopen op een Vlaamse school. Dit is de eerste keer dat ik op kamers ga, hier heb ik heel erg veel zin in! Liefs, Paula

Actief sinds 18 Jan. 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 2311

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 20 Juni 2015

Mijn eerste reis, lets go to Gent!

Landen bezocht: